adBlockCheck

You Won't Believe This, But I'm Actually On A Crowded Elevator Right Now

Top Headlines

Recent News

Wow, Dad Really Went From Zero To 60 With Woodworking This Summer

PAGE, AZ—Expressing their astonishment as they once again heard the sound of their father using his circular saw in the garage despite his seemingly complete lack of interest in the craft prior to last month, the children of area man Sam Morgan, 52, confirmed Tuesday that, wow, their dad had really gone from zero to 60 with woodworking this summer.

Who Is Tim Kaine?

Virginia senator Tim Kaine will be Hillary Clinton’s running mate on the Democratic Party ticket in the 2016 presidential election. Here’s what you need to know about Kaine

Lone Superdelegate Voting For Martin O’Malley Feels Like Total Fucking Idiot

PHILADELPHIA—Sheepishly raising his hand to nominate the man who suspended his presidential campaign back in February, unpledged delegate Bob Shiefke told reporters Tuesday he felt like a “total fucking idiot” for being the only person at the Democratic National Convention voting for former Maryland governor Martin O’Malley.

Man Entirely Different Misogynist Online Than In Real Life

CHATTANOOGA, TN—Explaining how his subtle belittlement and disrespect for women in face-to-face interactions had little in common with the bold, outspoken manner in which he degrades women when he’s on social media or website message boards, sources reported Tuesday that local man Colin McManus is a totally different misogynist online than in real life.

Michelle Obama: ‘Well, There Are 8 Years Of My Life I’ll Never Get Back’

PHILADELPHIA—Her face fixed in an expression of apathetic detachment as she took the stage Monday night to raucous cheers and applause, First Lady Michelle Obama reportedly began her address to the Democratic National Convention by exhaling audibly and remarking that she would never get the past eight years of her life back.

Revelations From The DNC Email Leak

Last week, WikiLeaks posted 20,000 email exchanges among DNC officials, the content of which led to DNC chair Debbie Wasserman Schultz’s resignation on the eve of the convention. Here are some of the key revelations from the leak

CNN Producer On Hunt For Saddest-Looking Fuck With Convention Button Collection

PHILADELPHIA—Weaving his way through the crowd of patriotically dressed attendees excitedly milling around on the floor of the Democratic National Convention, CNN segment producer Jeff Raskin reportedly went on the hunt Monday for the most pitiful-looking fuck willing to speak on camera about their political button collection.

How The IOC Plans To Address Doping

In light of its recent decision not to bar Russian athletes from competing in Rio despite their use of performance-enhancing drugs, the International Olympic Committee is working to establish more effective protocols to keep the Games drug-free. Here are some ways the IOC plans to address doping:
End Of Section
  • More News
Up Next

You Won't Believe This, But I'm Actually On A Crowded Elevator Right Now

Oh, hey David. No, it's a fine time. Always got time for you, my man. Dave. How's that lady I saw you with on Saturday? No shit. You're something else, my friend. Really something. Oh, that? That was just the second floor. Yeah, you won't believe this, but I'm actually on this crowded elevator right now. Yeah, it's totally crazy. We're packed like sardines in here.

Dude, I can hardly move. That's why it took me four rings to pick up. I was, like, trying to jam my hand down into my pocket without touching this woman's ass in front of me. Everyone was probably like, "Who's playing 'Ice Ice Baby'?" 'Cause of my ringtone. Yeah, it's really, really funny. Vanilla Ice. What? Yes, you do. It went, "ding ding ding da-da ding-ding." Come on! Listen: "ding ding ding da-da ding-ding, ding ding ding-ding doo-doo doo-doo doo." Call me back and you can hear—wait, that wouldn't work. Anyway.

Yeah, I get great service. Mm, I think like $40. Only two bars, but you can hear me fine, right? I'll speak up.

Yeah, pretty good. Well, the Tiffany thing's not going so well. I don't know. All of a sudden, she got uptight on me. I'm gonna lay low for a week or two, and then see what's up. But damn, those pantsuits she wears. I mean... Holy shit.

God, there's so many people. I'm right in the center, too. What ever happened to the concept of personal space?

Shit, this elevator has gotta be over the weight limit. I'll be lucky if I make it without plummeting to my death. Wait! What's that sound?! Ahhh! Dave, call 911! Heh heh. No? Not even for a second? Oh well.

Problem is, the elevator always fills up with all these people from the law firms in the building. I know. I'm the one who works around them. What? Maybe. Try me. Mm, how many? Heh heh. "How many can you afford?" Dude, that's so true.

Halfway there. Sixty-first floor.

Isn't it weird how everyone stares forward in an elevator. Just like zombies. "Brains!" What? I know. It's stopping at every fucking floor. I don't even know what's on half these floors. There's this cafeteria on 30, so a couple people got off, but then like a dozen people got on.

Hey, isn't it funny how you make gestures when you're on the phone, even though the person on the other end can't see them? Like, I just did this zombie face, even though there's no way you could see it. Yeah, I saw it. It sucked rod.

One sec. Let me switch hands again.

Christ, I'm sweating like a pig... I can smell myself.

Nah, I just grabbed a sandwich. Shit, I'm gonna be late. Dave, let me put you on speaker for a second while I unwrap this bad boy. I got a pastrami melt and the smell is just irre-fucking-sistible. No, Luigi's. Fried onions, totally.

Mmmf. So damn good.

I should get one of those headsets, but people who use those things look like such assholes. Mmmmm!

Okay, I'm here. Okay, cool. Yeah, I'll call you tomorrow.

Sign up For The Onion's Newsletter

Give your spam filter something to do.

X Close