You Won't Believe This, But I'm Actually On A Crowded Elevator Right Now

Top Headlines

Recent News

How To Talk To Your Child About Death

When your family has experienced a loss, it can be a difficult concept for young children to process. The Onion breaks down the best ways to converse with your child about the realities of death

Jayson Werth Catches Foul Ball Without Spilling Beer

WASHINGTON—In an incredible play that drew cheers from the whole stadium, Washington Nationals left fielder Jayson Werth managed to catch a foul ball Tuesday night without spilling the beer he was holding in his other hand.

NASA Deploys Congressional Rover To Search For Funding

WASHINGTON—Calling the program “the most crucial in the agency’s history,” researchers at NASA announced Wednesday they have successfully deployed a Special Exploratory Rover to Congress as part of an open-ended mission to seek out any possible trace of funding on Capitol Hill.

What The Planet Will Look Like In 2100

As scientists try to project the effects of climate change into the future, many of these forecasts only go as far as 2100, a year beyond which the alterations to our environment become much harder to predict. Here is a breakdown of what we can expect our world to look like in 2100
End Of Section
  • More News
TV Listings
Just Like Everything Else!: Fox 8 p.m. EDT/7 p.m. ABC Pete's wife is still on him about building that darn shed, these kids are going to be the death of Sheila and Dave, and the hot next-door neighbor is up in EVERYBODY'S business! Sunday nights on ABC couldn't be any more familiar!

Special Coverage

Good Times

You Won't Believe This, But I'm Actually On A Crowded Elevator Right Now

Oh, hey David. No, it's a fine time. Always got time for you, my man. Dave. How's that lady I saw you with on Saturday? No shit. You're something else, my friend. Really something. Oh, that? That was just the second floor. Yeah, you won't believe this, but I'm actually on this crowded elevator right now. Yeah, it's totally crazy. We're packed like sardines in here.

Dude, I can hardly move. That's why it took me four rings to pick up. I was, like, trying to jam my hand down into my pocket without touching this woman's ass in front of me. Everyone was probably like, "Who's playing 'Ice Ice Baby'?" 'Cause of my ringtone. Yeah, it's really, really funny. Vanilla Ice. What? Yes, you do. It went, "ding ding ding da-da ding-ding." Come on! Listen: "ding ding ding da-da ding-ding, ding ding ding-ding doo-doo doo-doo doo." Call me back and you can hear—wait, that wouldn't work. Anyway.

Yeah, I get great service. Mm, I think like $40. Only two bars, but you can hear me fine, right? I'll speak up.

Yeah, pretty good. Well, the Tiffany thing's not going so well. I don't know. All of a sudden, she got uptight on me. I'm gonna lay low for a week or two, and then see what's up. But damn, those pantsuits she wears. I mean... Holy shit.

God, there's so many people. I'm right in the center, too. What ever happened to the concept of personal space?

Shit, this elevator has gotta be over the weight limit. I'll be lucky if I make it without plummeting to my death. Wait! What's that sound?! Ahhh! Dave, call 911! Heh heh. No? Not even for a second? Oh well.

Problem is, the elevator always fills up with all these people from the law firms in the building. I know. I'm the one who works around them. What? Maybe. Try me. Mm, how many? Heh heh. "How many can you afford?" Dude, that's so true.

Halfway there. Sixty-first floor.

Isn't it weird how everyone stares forward in an elevator. Just like zombies. "Brains!" What? I know. It's stopping at every fucking floor. I don't even know what's on half these floors. There's this cafeteria on 30, so a couple people got off, but then like a dozen people got on.

Hey, isn't it funny how you make gestures when you're on the phone, even though the person on the other end can't see them? Like, I just did this zombie face, even though there's no way you could see it. Yeah, I saw it. It sucked rod.

One sec. Let me switch hands again.

Christ, I'm sweating like a pig... I can smell myself.

Nah, I just grabbed a sandwich. Shit, I'm gonna be late. Dave, let me put you on speaker for a second while I unwrap this bad boy. I got a pastrami melt and the smell is just irre-fucking-sistible. No, Luigi's. Fried onions, totally.

Mmmf. So damn good.

I should get one of those headsets, but people who use those things look like such assholes. Mmmmm!

Okay, I'm here. Okay, cool. Yeah, I'll call you tomorrow.